AseLenaMom özelde acilden bile girseniz alıyorlar her şeyin parasını, küvöz parasını da alıyorlar.Özeller denetlenmediği için hem devletten hem sizden alıyorlar o parayı.Normalde acilden girdiğiniz doğumun parasını almamaları gerekiyormuş ama onu da alıyorlar.Sgk başvurursan geri ödemesi yapılabiliyormuş ama hikaye o da.Bebeğiniz Allah korusun küvöze girerse devlet hastanesine tıpa sevkini isteyebilirsiniz.Hem oraların yenidoğanı daha tecrübeli ekiplere sahip.