umudunannesiii Ben size o son şiddetli şekilde kaburgamın battığı günü anlatayım , komiktir hala gülesim geliyor 😂misafirlerim vardı ve onları ağırlarken bayaa ayakta kalmış ve yorulmuştum batma ve ağrılarım da dayanılmaz hal almıştı misafirler gitti o gün uyudum ertesi gün hala devam ediyordu duşumu aldım biraz yürüyüş yaptım ve ciddi bir şekilde bebeğimle sohbet edip çok canımın acıdığını artık yavaş yavaş aşağıya inme vaktinin geldiğini anlattım üzerinden yarım saat geçti geçmedi bir rahatlama geldiğini ve karnımın da birazcık aşağı düştüğünü farkettim , eşim de yanımdaydı zaten o da eliyle yokladı vallahi üst taraf artık sert değil biraz boşluk var dedi 😂😂😂 gerçekten aynen böyle oldu benim hikayem 🤗 Bebişlerimiz bizim her dediğimizi anlıyor onunla konuşmayı deneyebilirsiniz siz de ☺️☺️🌸