gozde3592 son zamanlarda daha da fazla yaşıycakmışız o acıyı ama ben çoook erken yaşamaya başladım çünkü hamilelikten önceki sütyenlerimi giyiyordum. Hem bebek hem sütyen baskı yaptı çürümüş gibi acıyor hâlâ kaburgalarım göğüs kafesim sağıma dönüp yatamıyorum. Sütyeni çıkardım artık bolca atleti katlayıp kullanıyorum ama hâlâ acıyor çünkü bebekte baskı yapıyor normalmiş korkmayın ileriki aylarda daha da nefesimizi kesecekmiş 😥 sağlıklı olsunlarda annelik zor 🥰