Öğlen 3 te doğurdum şimdi yazabiliyorum 3 günden beri hastaneye gidip geliyoduk 4 cm açılmam vardı yatış istemedim eve gittim ılık duş aldım biraz rahatladım ama hiç uyumadım saat 10 gibi ağrılarım sıklaştı tansiyonum yükseldi büyük 16 küçük 10 çıktı doktorum doğurman lazım dedi yatışım yapıldı 3 saat açılma olması için plates topu ve yürüyüş yaptım sonra saat 2 gibi ıkınma gelmeye başladı doktorum hemen çıktı geldi saolsun 1 saat bile sürmedi doğumum oldu 🤲🏻🙏şu an oğlum yanımda uyuyo Allah herkese kolay doğum nasip etsin anne olmak çok güzel bir duygu onu gördüğüm an bütün sancılarım gitti darısı size inşallah 😊sorunuz varsa alabilirim kızlar 😊🙏