Woman3535 Kızlar 1-2 saat önce sağ kasığımda iğne batar gibi sancı vardı geçti bi ara takipte etmedim şimdi yine başladı gaz sorunumda var hemen ardından adet sancısı gibi ağrım oldu yalancı sancı gibi bişey mi ? Daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu ?
merveuzunn Woman3535 Aynen benim de öyle 29+3 haftamdayım aynı konudan şikayetçiyim inşaallah birileri tecrübesini yazar
sedanursahin Woman3535 doktora söyledim geciyorsa sıkıntı yok demişti surekli tekrarlıyorsa takibini yap beni ara demişti o yüzden korkmadım açıkcası benımkı geçmişti
sedanursahin Woman3535 adet sancısı dogum sancısına benzer oldugu için 5 dakıkaya inerse sancı mutlaka ara dedi zaten geçmiyor sancı anlıyorsun benımde 30 haftalıkken oldu ılık dus aldım sol tarafıma uzandım geçmişti sürekli tekrarlıyor bazı gunler doktorum korkulck birşey değil bu haftalar normaldir bebek artık kendini yavas yavas doguma hazırlıyor demişti