Merhaba arkadaşlar kaç gündür lekelenmem var diye post açıyodum belki göreniniz olmuştur. Bir haftadır kahverengi lekelenme oluyodu. Akşam eşimle oturuyoduk. Ben uzanıyodum dönerken bıçak saplanır gibi ağrı oldu eşime belli etmedim ama çok korktum sanki içimden bişey koptu. Hapımı yutmak için ayağa kalktım bişey aktığını hissettim hemen lavaboya koştum ve aşırı şekilde kan aktı ve avuç içi kadar pıhtı düştü. Kesin bebeğim düştü dedim başka bi açıklaması yok bunun dedim lavabodan nasıl çıktığımı anlayamadım eşime hemen acile gidelim dedim öylece çıktık. Ankara şehir hastanesine geldik. Vajinal ultrasona tuttular ki çok şükür bebeğim göründü bana tutunmuş kalp atışı var dedi doktor. Ama düşük tehlikesi yatış yapalım mı dedi bende olur hocam dedim çünkü bilgili kişiler tarafından sürekli kontrol altında olmak daha iyi hissettirdi beni. Şuan yatıyorum ne kadar yatacağım belli değil nolur görenler cevap yazmasanızda dua edin bebeğim bna tutunsun bırakmsın bizi daha önce bi düşüğüm var bunu da kaybetmek istemiyorum. 5+4 haftalığız henüz 😢😢🥺