Merimericik Kızlr 1 eylülde spinal anestezi ile doğum yaptım. Çok şükür güzel de geçti fakat halq gaz sancısı çekiyorum çıktım wc flan ama hala devam ediyo karnım bi gram inmedi. Napmam lazım?
Emineyavuz_53 Merimericik Ayaklarını sıcak tut canım ve yaz bile olsa belini .. kayısı kompostosu icmeni de tavsiye ederim hem süt de yapıyor ..
cinardefnemoms Merimericik soda iç varsa canım yoksada biraz hareket et hafif spor yapar gibi yada yerinde koş vücut hareket ettikçe gaz çıkıyor. Ben çok gazlı bıriyim karnım patlicak gibi oluyor hamile değilken öyle olunca hareket yapıyodum gaz cikiyodu alttan üstten biraz ayıp oldu ama 🤭
Nesossssss Merimericik ben kendimi bildim bileli gaz sorunu yaşıyorum. yemeklere biraz kimyon koyuyorum en iyi o geliyor bide yaz kış kalın çorap giyiyorum 🙈
DemetF Merimericik narkozu vucudun atamamistir buyuk ihtimal teyzemde de ayni sorun var gaz sancisi hic gitmedi kadindan en son doktor vucudun gala narkozu atamadi demisti
Emineyavuz_53 Merimericik büyük tuvaletine çıkıyorsun dimi.. ben gaz sancısı dan ağlayıp 4. Günü lavman yaptırdığımi.bilirim .. inanılmaz da sancısı oluyor çünkü dikislere.baski oluyor gazla birlikte
Merimericik cinardefnemoms ne ayıbı ya bu bi nimet 🙈 gerçekten oturup kalkarken çok zorluyo beni bi yandan dikişler malum
cinardefnemoms Merimericik çok zorlar tahmin edebiliyorum gaz sancısı çok kötü bişey hastanelik bile oldum ben. Sen üşütme kendini sıcak tut en ufak bişeyden üşütürsün dikişlerin var ondan olur çok sıcak tut kendini sıcakta pişiriyorum diye çok fazla ince giyinme bı kaç gün sabret inşallah geçer bı an önce canım