27+1 yani dün doktor kontrolünde 1350 gr çıktı bebeğim. Boyu ve diğer ölçüleri de kilosu gibi normalden fazla. 2 hafta ileriden gidiyor. Daha önceki kontrollerde de hep normalden büyük çıkıyordu. Bunun için geçen ay 75gr şeker yüklemesi yaptılar, şekerim tamamen normal çıktı. Ama ona rağmen dünkü kontrolde şekeri tamamen hayatımdan çıkarmamı söyledi doktor. Yani tatlıyı çikolatayı faln geç, meyve patates havuç pirinç bile tüketmeyecekmişim. Sen de istersen en azından azalt ki daha sonra tamamen kesmeni istemesin doktor :()