Burcu4135 çok sağolun güzel dilekleriniz için 🙏🏻☺️
evet çok zordu ama sabır herşeyin ilacı hayatta ve mümkün olduğu kadar stresten uzak kalmak 🙏🏻 Her ne olumsuzluk yaşrsak yaşayalım gün sonunda başarı bizim olacak ☺️ Öyle zorlu geçti ki aylar şu süreç inanın hiçbirşey değil sanki doğum olmuş bitmiş kadar mutluyum ve rahatım 🤲🏻 Risk herzaman var ama olsun.
sizin süreciniz nasıl geçti? ☺️ Tarih belli olduğuna göre sezeryanla gelecek küçük hanım belli ki, onun sağlığı ve sizin için hangisi uygunsa öyle olsun annesi rahat olmaya çalışın herşey güzel olacak ☺️☺️ Çok güzel bir doğum olsun sağlıkla gelsin kucağınıza minik hanım ❤️