Denizfdn 38 olduk bugun çarşamba sezeryan olcam insallah 2 .ci kizima sizler napiyorsunuz kac gününüzü kaldı kızlar 🤭🙈
Nazlican1994 Denizfdn Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍 benim ilk doğumun olacak nasipse 17 Eylül’ de sezeryan olucam tam 38. haftamda son 12 günüm kaldı bebeğimi yanında uyurken düşününce heyecandan kafayı yicek gibi oluyorum 😍♥️♥️♥️
Dcle0021 Denizfdn benim 67 gün kaldı bende çok heyecanliyim rabbim sağlıkla almayı nasip etsin miniginizi kucağınıza inşallah ❤😊
Denizfdn 333 3 gün 3 ay gibi hem heyecan hem korku hem kızımı ilk defa birakicam butun hersey birbirine karışık 🤣
Gkc92 Denizfdn benim de son 10 gün heyecan artı korku var😂 doğumum riskli içimde tutabildiğim kadar tutarım aslınds çıkmasın diyorum 😅