Bende ikizlere hamileyken 31. Haftada nst de düzenli sancılarım çıkmıştı bigün yattım hastanede serum tedavisi gördüm ilaç falan yazdılar sonra düzeldi 37+4 te planlı sezeryan oldum ama dinlenerek gecirdim sonrasını hamileliğimin inşallah sizde de öyle olur 😌🙏