Bende yaptırmadım, hatta yaptırıp yaptırmamak arasında çok kararsız kaldım sonra yaptırmak için kan verme yerine kdr gittim saat 11 di ordaki hemşireler bu saate kdr aç kalmışsın bünyen kaldırmaz baygınlık falan geçirebilirsin dedi yarın erkenden gel dedi bende sadece açlık ve tokluğa baktım yükleme yaptırmadm zaten çok niyetim yoktu, şekerim sinirdaydi zaten biliyodum ekstra vucuduma ve bebeğe şekeri dayamanin bı anlamı yok diye düşündüm ben