Kızlar merhaba 19+3 gebeyim bebek hareketi nasıl olur nasıl anlaşılır hala anlamadım doktor ultrosanda bakınca hareket halinde şuan diyor ama ben birşey hissetmiyorum ara sıra bir anda böyle hafif bir ayak itmesi gibi birşey hissediyorum karnıma bakıyorum ama bir hareketlenme yok sancı mı agrı mı hareket mi anlamadım sizler nasıl anladınız ?