DuyguErgl Ben 6 haftalık hamileyken düşük yaptım daha kalp atışı duymamıştik. Kürtaj olmama gerek kalmadı vücudum kendi attı. Doktorum 3 aydan önce hamile kalmamami söyledi. Ben 7 ay bekledim. Çok zor gelmişti ,kendimi çok kötü hissetmistim. Hamile kalmayı düşünmeye başladığımda tekrar doktora gittim 2 ay önce folik asit ve coraspirine başladım. İlk hamileligimden tam 7 ay sonra hamile kaldım. 12. Haftada tekrar kanamam oldu , yıkıldım tekrar düşük yapicagimi düşündüm . 3 hafta boyunca her hafta aynı gün kanamam oldu. Hastanede yattım iğne ve Progestan kullandım . Çok şükür 3 haftadan sonra kanamam durdu.simdi 37+5 teyiz. İnşallah sağ salim kucağıma alirim