Nur2434 aile hekimliğinde yapılıyor canım. Direk gidiip şeker yükleme testi yapacağım diyorsun. Ben eczaneden 50′lik glukoz aldım. Kendin alıyorsun. Sonra sağlık ocağına gidip önce kan veriyorsun. Açlık şekerine bakılıyor. Sonra glukozu içiyorsun ve 1 saat bekliyorsun. 1 saatin sonunda tekrar kan veriyorsun. Tokluk şekerine bakılıyor. Sonuçları doktorun değerlendiriyor zaten. Fakat şeker yükleme testini yaptırmadan 12 saat önce yemeyi kesmelisin. Yani 12 saat aç olman lazım. Sadece su içebilirsin