Cerenn03 Sezeryan olup dikiş izleri için çözümü olan var mı bir krem buldum herkes çok etkili diyor ama extra ne yapabilirim ve dikislerim çok fazla resmen boydan boya😏
Bademcim Cerenn03 sen bir de üşenmezsen eski postlarıma in benimkini gör 😅 3 sene olacak aralıkta sezaryen olalı ama izimden ötürü dün gibi
bebisim-_00 Cerenn03 Bepanten skar jel mi canım onu çok ineriyoLar dikiş izi için bende almayı düşünüyorum
Hello22 Cerenn03 hepatubex ve contratubex iki farklı krem birbirinin muadili ürünler dikiş izinde en iyi sonuç veren ürünler bunlar tavsiye ederim
Esraz Cerenn03 4. Cü sezaryenimi olucam Allaha şükür hiç izim yok) (6 santim beyaz bir cizgi var sadece hiç bir şey de sürmedim acaba bünyeden bünyeye fark mı ediyor 🤔
Cerenn03 Hello22 contratubexi bende duydum ama ne zaman başlasam ki kullanmaya birde plastik cerrah yazıyor sadece onu diğer türlü çok pahalı