Merhabalar , 39+5 im. 2 gündür karnım çok gergin iyice sertleşti ve karnımda adet , gaz sancısına benzer ikisinin karışımı sancılar var. Ama böyle olup olup geçen türden değil sanki hep var. Yani dakika falan tutulacak türden değil. Hafifte bir bulantım var. Sizce doğum belirtisi mi ? Ha bir de sürekli lavaboya çıkıyorum ancak bir şey gelmiyor. Vajina da ciddi bir baskı var sanki…