imranto Merhabalar☺️ gebeliğimin 4. Hafta 5 günündeyim henüz doktora gitmedim haftaya çarşamba gün verdi kese ve kalp atışını duyabilir miyim acaba
dlrglnc imranto Keseyi görme ihtimaliniz çok yüksek ama , kalp atışı için biraz erken sanırım ☺️ Hayırlı olsun 🌺
elfmoom imranto hayırr :) ben 6+4 te kese 8. haftada bebek ve kalp atışı duydum🙏🏻 bekleyin biraz , erken gitmek süreci zorlaştırıyor 🤭 kendimden biliyorum
mor_menekse1 elfmoom aynn insani korkuyorlar yok kesen küçük yok bilmem ne bnce en iyisi 7.haftaya kdr bklmek :)
elfmoom mor_menekse1 katılıyorum :) ben tedavi ile hamile kaldığım için 24 ile öğrendim hamileliğimi inanılmaz zor geçti🤭
mor_menekse1 elfmoom haa 😅 nyse ki sonuç iyi olmuş cidden bnde cok zor bir hamilelik geçiriyorum şuan 2 aydır kimseyle görüşmüyorum ewde bulantılarla savaşıyorum