Mihruss Kızlar en kullanışlı uzun vadeli kullanabileceğimiz bebek küvet modeli hangisi acaba tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz 35+6 henüz bir küvet almadık 😶
Dilekcnkn Mihruss Ben normal küvet aldım canım ilk iki çocuğumada o şekilde kullandım hem daha uygun yer sorunumda yok
edauyanik Mihruss A101 den almıştım 15 TL gibi bi fiyata 2 sene önce kızım için pembe aldım şimdi oğlum olacak onda kullanacağız 😂😂 hala geliyor arada bir baya da büyük diğer küvetlere göre
mutlugebeee Mihruss benim pek yerim olmadığı için katlananlardan aldım henüz kullanmadım ama umarım kullanışlı olur🥰
Kayla edauyanik evet ben de geçen ay almıştım. Şeffaf küvet 50 litrelik baya büyük. 19.90′dı :) ebebekte aynı küvet 100tl. Maşrapamı ve kovamı da a101′den aldım. Hepsi toplam 45 liraya geldi.
noktaninannesi Mihruss ebebekten katlanırlardan aldım çok memnunum kapı arkasına koydum filesinide takınca kendim çok rahat bebeği yıkayabiliyorum ☺️
noktaninannesi Pelin-1 onuda ebebekten aldım uyumlu çıktı büyük paketti sanırım üstünde yazıyor mağazan almıştım görevli bu olur demişti ve evet çok memnunum ben Şubat indirimlerinde 110₺ Almıştım
Pelin-08 Mihruss katlananlardan aldım takım halinde çünkü evim banyom küçük yerim olsa normalde alırdım farketmezdi yani
Sevilss Mihruss Ben yer kaplamaması için katalanan küvet istiyordum hediye aldı yeğenim küvet kova ve maşraba kullanmadık ama yorumlar kullanışlı yazıyordu
kirpapatyasiii Mihruss bence katlanabilir küvet oğluma almıştım şimdi kızımda kullanacağım inşallah yatağın altındaki cekmeceye koyuyorum göz önünde de olmuyor iyi oluyor koyulcak yer varsa bile ne bilim öbürü kocaman bana fazlalık gibi geliyor 😅🙈
Mervexxx Katlanır küvet takımı aldım ben normalde 300 tl civarındaydı şansıma bime geldi 145 tl ye halettim küvet kova maşrapa
bugo İstoç var belki bilirsiniz. Ben ordan katlanabilir küvet takımını(kova maşrapa dahil) 250 ye mi ne aldım toplamda. Genel olarak uygun orası tavsiye ederim.
Portakalgeliyor Mihruss ben bimden aldım şeffaf :/ katlanan var yer istersen ona bakabilirsin (pahalı diye almamıştım bim e indirimle geldi )
Mustafayigitinanesii Hahaha kızlar herhangi bir küvet alın markasına pek takılmayın saten kısa bir süre sonra sıkılıp leğende yikiyosunuz 😂😂😂