Merhaba kızlar dün doğum yaptım 38+0 da suyum çok azalmıştı zorunlu sezaryen oldum .ve sütüm gelmedi ne yazikki çok uğraştık emiyor ama süt yok dikis yerlerimdd çok acıyor düzgünce kucaklayamiyorumda kızımı sütümü getirecek ne önerirsiniz acaba .su içiyorum bol bol komposto içiyorum pekmez muhalebisi yaptık onu fln yedim baska yöntemleriniz varmı en kolay lütfen yardım edin kızım memeden aç kalkınca çok zoruma gidiyor