Merhaba anneler
2 aylık kızım var ama ben happy kidse alisamadim o yüzden hala happy Mamdayin 🙂
Kızım geceleri çok güzel uyuyor blok şekilde uyuyor ve sabaha kadar uyanmiyor 7 de uyanıyor
Bende gece beslenmesini 3 sâat arayla yapıyorum fakat gazını ciKartamiyorum
Sizler gece beslenmesinde gaz sorununu nasil hallediyorsunuz tavsiyeniz var mı :)
Sabah 7 de kalktigibda gazını cikartiyorum ondan sonra mama veriyorum bu iyi bir yöntem mi bilmiyorum 😔
Birde kızım gündüz uyksuunu yarım saat uyuyor kalkıyor her 2 saate bir uyuyor
Ama gece uykumuz 10 ve sabah 7 arasında gece ben uyandırıp mama veriyorum bu normal mi ? Daha iki aylık kızım çünkü