metehaninannesiii 38 haftaligim kac haftadir parmaklarim da sisme oluyor aksam 9 gibi basliyor sabaha kadar davul gibi oluyor parmaklarimi bukemiyorum patlayacak gibi oluyorlar ve çok agri yapıyor benim gibi olan var mı nasil gecer ya
Merve055 metehaninannesiii benimde el ve ayak parmaklarim aynı şekilde bükemiyorum sanırım doğum yaklaştıkça herkeste oluyo
lalezary Ben de aynı durumdayım nasıl geçer bilmiyorum.. parmaklarım da sürekli süren bir ağrı var son 2 haftadır.. 36.haftadayım
Serifeberay 36+1 olduk benimde parmaklarım şişiyor bükemiyorum parmak uçlarım hep uyuşuk karıncalanıyor 🤦♀️ Doktoruma sordum normal dedi doğuma kadar böyle devam eder 😕
ElifMZ Bende 35+4üm aynı sorun bende de var sabah kalkıyorum şişmişler ve ağrıyorda sonra gün içinde düzeliyor sabah yeniden aynısı 😊