Fatzek bende şimdi onu düşünüyorum kaç haftalıksın belki daha çıkar,ben 17 haftalığım daha çıkar diyolar annemlere sordum zaten önceden büyük olmaz bebeğin emmesiyle büyür diyolar ama doğuma kadar çıkmazsa bende alıcam bi çift,kullananlar var canım bebeklerimizin alamayıp emmemesinden iyidir.