Prensannesi14 Doktorum enfeksiyon için 6 adet fitil verdi 2sini kullanabildim 2si çöp oldu önceden kalma vajinismus olduğu için yapamıyorum ama kullanmam da gerek😭😭
Prensannesi14 metehaninannesiii bebe vazelini yaparak koymaya çalışıyorum ama olmuyor ister istemez kasılınca bir şey olur diye korkuyorum
metehaninannesiii Prensannesi14 tek kullanimlik toz içecek var fitilden daha iyi sonuc veriyor olmadi doktorunuza soyleyin o dedigim den yazar zaten
Matmazel_ Fitil çok etkili aslında bende çok kullandım bendede vajinaymua vardı ıslıyorum hadiiii yapabilirsin diyip itttiyorum bebeğim için diyorum , çünkü öncesinde bu enfeksiyon şüphesiyle bi bebek kaybım vardı onu aklıma getiriyordm
Prensannesi14 Matmazel_ ondan da kullandım aynı anda ikisini de yazmıştı 😩 öyle böyle kullanıcam mecbur..