Fundahazar Kızlar merhaba 2.cocguma 3 aylık hamileyim 1.gebeligimde şeker yüklemesi yaptım gebelik şekeri çıktı ama çok rahatsız oldum yuklemeden sonra acaba 2.bebektede yapsammi bilemedim
Denizyildizii Fundahazar doktora sorun önce önerirse mutlaka yapın. Zaten ilkinde şeker çıkmış tehlikeye atmayın
gamzosgamzos Fundahazar benimde ilk gebeligimde sekerim vardı diyet ve gunde 4 kere insulin kullaniyordum suan 7+3 uz doktorum aylik tahlillerde 90 ın uzerinde gorursek hemen yukleme yapacagız dedi tabiki oyle uygun gorurse hic dusunmeden yaptiracagim bence sende muhakkak doktoruna danis
Yaagmurr Fundahazar Benimde ilk gebeliğimde çıktı doktor bundan sonraki bütün gebeliklerinde yaptır mutlaka dedi hatta 24. Haftayı bile beklemene gerek yok dedi