Birmelekannesi_38 Kizlar sağ kaşığım 3 4 gündür agriyo ve çatı kemiğinde agriyo sabah kaltigimda biseyim yok ama akşam çok ağırlaşıyorum ve kasık ağrısı daha artıyor çatı kemiğim de aynı şekilde yaşayan varmı enfeksiyon da var maalesef 😔
Mrymgn Birmelekannesi_38 Enfeksiyondan dolayı kasık ağrısı olabilir. Geçmiş olsun inşallah 😍 bol bol su tüketin.
Senaaay Birmelekannesi_38 canım gecmıs olsun bende aynı durumdayım inan sünnetli bebekler gbi yuruyorum ikinci gebelıgım ilki de böyleydi doktorumda normal oldgunu söyledi.
Birmelekannesi_38 Mrymgn suyu çok içiyorum ama bilemedim korkuyorum ya aşağıda baskı yapiyo ama ağrım sancım yok
Mrymgn Birmelekannesi_38 ben de 29+3 haftalık hamileyim. Ara ara benim de kasik ağrım oluyor doktor bebek büyüdüğü rahim de yukarı doğru çekildiği için ağrı olmadı normal demişti. Belki sizin de bu yüzden ağrıyor olabilir.
Birmelekannesi_38 Mrymgn Peki çatı kemiginiz de ağrı varmı yatakta dönerken çok agriyo ayağa kalkarken falan