Civcivim_34 hayır söylemedi oyuzden sordum tekrar bende söylese sormama gerek yokki. Bende hayırlısını istiyorum elbette ama bu ay babamı kaybettim ben o günden beri erkek olursa onun adını koyarım da biraz olsun acımı hafifletir diye geçirdim hep gönlümden. Babam torun nedir bilemeden vefat etti en azından adı yaşasın bu yüzden bu merakım kusura bakmayın.