Çoooook çektim bu rahim kısalığı şüphesinden , özel bir hastaneye gittim 17 haftalıktım kadın bir doktor senin rahim kısalığın var dedi acilen pruloton iğne ve progestan başlayacağız dedi iyi dedim 19 haftalık olduk ağrım oldu biraz gittim acil yatış verin rahim kısalığı ilerlemiş doğum bile olabilir dedi nerdeyse 2-3 gün yattım serumlar ilaçlar vs dayadı bana . Tabi bu durum üzerine bir kaç kere daha hastane yatış olayı oldu . Hatta bir keresinde akciğer geliştiriciler sakinleştiriciler Falan bile vurmuş bana rızam alınmadan ben tan şokta sormadım da : neyse 20-23 haftalıktı galiba arkadaşım bir profesör önerdi devlette hemen ona gittim ayrıntılı ultrason yaptırdım rahim kısalığımıda sordum tabi öyle bişey yok dedi ben şok oldum size yemin ederim neler çektim devamlı yattım işten ayrıldım psikolojik sıkıntıya girdim hep o kadın doktor yüzünden 3gündebir pruloton iğne vurundum kiiiiii çok ağır bir iğne gerçekten . Demem o ki benim yaşadıklarımı yaşatmanızı istemem o yüzden bir profesöre gidin derim .