Herkese merhaba ben ilk doğumumu özelde epidural anestesi altında yaparak bebeğimin doğumuna kadar herşeye sahit olmuştum şimdi devletde yapıcağım acaba orda genel anestesi olarak yani uyutularakmı yapılıyor yoksa uyanık belden uyusturmalı tercih seceniğini seçebiliyormusunuz