Ben 4 gun önce oldum bebegim hareketliydi fakat. Cok fazla hissedemedim bi kac gündür hamd olsun bu gun daha net hissediyorum ama bende bi yaZi okudum Bir cok insan yaptirmiyormus ben cok kararsiz kaldim yaptirip yaptirmama konusunda sonrasinda yaptırdım b😞 keske yaptirmasaydim