İdrar yolu enfeksyonum var takipli oldgum hastanenın aciline gidemedim ama yakınmızdakı acilde enfeksyon içn antibotik werdildi. 3.aydan öne kullanan var mı . Bir sakncası olmaz demi kzlar yutmasamda bu sferde enfeksyonda zarr werir. Doktora sormadıö unttum sorsamda cevap wercek biri deıldi zaten