minikask35 Ebusss1 aslında hastaneden onun için şişe veriyorlar 2,5litrelikti sanirim yumuşatıcı şişesi gibi biseydi dedeme vermişlerdi bı kere
Ebusss1 AselMavi idrarda protein gözüktü protein kaçagı varmı yokmı diye idrar toplamamı istedi doktor 24 saat boyunca
Ebusss1 ikicocukluannee yani çok su içiyorum diyemem tuvalete de günde zaten toplasan 10 kez çıkıyorum
evlatkokusu0806 Ebusss1 ben mide bulantısından hiç su içemiyorrdum 1 bardak belki zorla sonra enfeksiyon çıkmıştı
Ebusss1 minikask35 bana bişry demedi doktor verilecek olsaydı herhalde anlatırken nasıl yapacağımı verirdi şişeyi de
b_e_b_e 1,5 degilde 2,5kola şişesi varsa işini görür👍 5lt çok fazla oluyor🤦♀️ Bende verdim sonuç çıkmadı.
b_e_b_e Ebusss1 bebegin suyu azalmış protein kaçagı var mı diye bakılıcak. Bende ögrenmiş oldum böylelikle ne testler varmış😅 çok zor oluyo ama unutucam diye ödüm koptu gecesini bile istiyolar uykulu uykulu unuturum diye uyuyamadım düzgün
Ebusss1 b_e_b_e bende bugun başlıcam çok heyecanlıyom😂😂 nerde nasıl ssklıcam onuda bilmiyorum ben allahtan gece tuvalete kalkmıyorum😂
b_e_b_e Ebusss1 üç farklı poşetle sardım buzdolabının bi rafını boşaltıp orda sakladım ben. Evim aşırı sıcak serin yerde saklanacak dediler.