Cans50 çok detatlı düşünüyorsunuz banyoda yapmayın o zaman malum şampuanlar kimyasal deterjanada dokunmayın parfümde sürmeyin hele roll on aman uzak durun
.. çok saçma bu kadar takıntılı olmayı anlamıyorum zararlı olanlar bellidir çok çok kafanıza takılıyorsa uzak durun olsun bitsin... hamilelik bir hastalık değilki e artık köydede yaşamıyoruz doğallık diye birşey kalmadı güneş ışınları bile atmosferdeki açılma yüzünden o kadar zararlıki... heryer kanserojen eksoz gazları etrafta sigara içenler... rahat olun ruhunuz rahat olsun kasmayın en önemlisi bu bişey olsa suriyelilerin yarı aç yarı tok sokakta yiyen içen analardan doğan yarı çıplak kir pas içinde gezen bebelerine olurdu sakınan göze çöp batar