cerendiyebiri Merhaba anneler ve anne adayları. 38+4′üm bu güne kadar herhangi bir belirti olmamıştı fakat bugün karnımın alt kısmında bıçak saplar gibi batmalar oluyor. İlk gebeliğim olduğundan tecrübesizim. Sizce doğum yaklaşıyor demek mi bu?