Hiç birşey siz ve evladınızdan önemli değil ona bişey olsa şuan eşinize kızdığınıza , üzüldüğünüze değmez inanın sallayın ya kendinize bakın yiyin için yatıp dinlenin evladınızı özlüyorsunuz biliyorum ama sabır geçecek . Siz Annesiniz siz kadınsınız kimseye ihtiyacınız yok biliyorum üzülüyorsunuz ama önce siz dik duracaksınız ki karşınızdaki insanlar farkına varsın tepkilerinizin