FilizKl 27 haftalık hamileyimm sabahları kalktığımda kasıklarım ve genital bölgemde agrı oluyo neden acaba bazen yürürkende oluyo
Bahar54 FilizKl cok normal canim bebegin hizla buyuyor kasik agrisi yapar yani. ilerleyen zamanlarda bel agrisi da ekleniyor hatta.
Fulyag FilizKl kasık ağrısı bende de var özellikle ani hareketlerde batma şeklinde daha keskin oluyor bir de tuvalet ihtiyacıma göre ağrıda artış oluyor doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi