Merhaba hanımlar 17 haftalık gebeliğim mevcut sabah ve akşam saatlerinde tansiyonum 14-9 gibi çıkıyor. Dahiliyeye gittim kan akışım düzenli kardiyolojiye gittim kalbim düzgün böbreklerimde sıkıntı yok ilaca gerek duymadı tussuz yemek ye yedi. Birde idrar yollarında enfeksiyon çıktı. Ama endişeliyim yaşayan var mı bu şekilde acaba ?? Ne yapmam gerekiyor lütfen yardımmm ☹️