Merhaba arkadaşlar. 22 haftalık hamileyim iki gündür genital bölgemin dış kısmında özellikle yürürken çok ağrı oluyor. İdrar testimde sıkıntı çıkmadı doktor dinlen dedi ama benim içim rahat etmedi. Benim gibi böyle ağrı yaşayan var mı ne yapabilirim geçmesi için acaba