Deniz59 kendime iki alt üst pijama takımı ,bir gecelik ,bir sabahlık ,bir emzirme sütyeni, bir atlet ,iki alt çamaşır depend dört beş tame falan koydum. Normal gece pedi, tülbent ,iki çorap, gögüs pedi üç dört tane, yüz havlu , kolonya, peçete, pet bardak kaşık, sezeryan olucam diye üçü birarada kahve atıştırmalık kuru kayısı kuru üzüm de koyucam onları son günlerde koymayı düşünüyorum. Birde küçük ketıl koyucam.
Bebeğe üç takım içinde beZi zıbını çorabı herşeyi ile birlikte. Bir tulum bir uzun kollu zıbın. Bir penye battaniye, bir nohut battaniye, üç müslim ( biri bebeğin olduğu yere biri pusetin üstüne biri kundak niyetine koydum), yedek olarak çorap eldiven , bir şapka, üç ağız mendili, üç tame alt değiştirme örtüsü( biri bebeğin konulacağı yere sericem üstüne müslim sericem) , emzik , minik biberon , çay kaşığı (hemşire getir demişti) , temizleme pamuğu, ıslak mendil, 10 tane bez(her takımın içine de bir tame koydum toplam 13 bez), şuan koyduklarından aklıma gelenler bunlar . Çantam hazır bebeğim erken gelebilir diye ben erken den hazır ettim.
Evdede hazır bıraktığım 3 bebek takımı yine herşeyi içinde bezi çorabı Zıbını dahil, 2 battaniye, temizleme pamuğu, bir uzun kollu zıbın , bir alt pijama ayaklı, kendimede pijama takımı iç çamaşırı ped depend hazır bıraktım yerini eşimede dedim . Gerekirse evde bir çantaya koyup getirsin diye😀