En son 16 Ağustosta yumurta toplanmıştı climen kullanıyorum DR. Ne zaman transfere çağırır acaba ?? Bide kaç haftadır T.bebek yaptıranlar bilir embriyologdan aramıyolar eşimle aramızda bir sorun yok ondan aramıyolar sorun olsaydı ararlardı diye düşünüyoruz gün gün arayıp bilgilendiriyorlardı 2 hafta oldu arayan olmadı bugün embriyoların 20′ci günü ne zaman transfer olur acaba??😔