Burada onlarca doğum hikayesi okudum. Sonunda bana da yazmak nasip oldu. 29 Ağustos gecesi aşırı bel ağrısı yaşadığım için doktorumu aradım. Bu arada 3 gün boyunca yaşadım bu ağrıyı . Düzenli sancı gelmesini bekledim ama kısa sürüyordu düzenli kasılmalar. Doktorum Nst çekelim gel dedi. Nst de çok sancım çıkmadı ama günü dolduğu için doktor yatış verdi. Bu arada 40+1 olmuştuk. Suni sancı verildi. Açıklığa baktı1 cm ama kafası güzel oturmuş normal doğum olur dedi. Bu arada gece 1 di. Sabah 10 gibi anca doğurursun dediler.Sancılar başladı yürüyüş yaptım, pilates topuna oturdum . Açıklığa bakıldı 2 cm. Başta epidural istemedim ama suni sancı gerçekten kendi sancımız gibi olmuyormuş. Epidural vuruldum. Sonra Nst de bebeğin kalp atışları çok yavaşlamaya başladı. Sancıyı kaldıramıyordu malesef. Sancıyı kesti. Tekrar açıklığa bakıldı 5 cm olmuştu. Bu arada saat 5 buçuk gibiydi. Tekrar suni sancı takıldı ama daha yavaş halde. Bir anda sancım aşırı artmaya başladı. Dayanamayacağım bir noktaya gelmişti. Ebe geldi hemen doğum başladı dedi. Şok olmuştu. Hemen doktoru aradılar. Bir dakika içinde doğumhanedeydim. Bu arada suyum gelmemişti hala. Doğum olmadan suyu patlattı. Doktorum ıkın dedi tek ıkınmada bebeğimi kucağıma aldım çok şükür. Saat 06.15 te. Herkes şok olmuştu. Bu kadar çabuk olmasını beklemiyorduk. Bu arada bebeğim kakasını yutmuştu. Hemen doktor çağrıldı. Çocuk doktoru ağzını ve midesini yıkadı. Kuvöze gerek kalmadan kucağıma aldım oğlumu. 51 cm. 3600 kg doğdu. Bu arada son bir hafta her gün 10000 adım yürüdüm , pilates yaptım etkisi oldu diye düşünüyorum. Ayrıca 38. Haftada covid atlattık çok şükür ikimizde de bir problem olmadı. Daima olumlu düşünün. Bekleyen herkese Rabbim kolaylıkla ve sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah. 🙏🏻