Arkadaşlar 28 haftalık iken her zaman gittiğim doktorum bana suyumun azaldığını söyledi. Bende farklı bir doktor daha görsün diyerek başkasına gittim o da az dedi. Üniversite perinatoloji bölümüne gitmemi önerdi. Birgün sonrası gittim ve detaylı ultrason la prosefor baktı suyun iyi gayet dedi. 2-8 arası senin ki 5.4 dedi. Yani ben anlamadım iki farklı doktor neden az demiş olabilir. Perinatolog içimi rahatlattı fakat yine de bunu düşünmüyor değilim 😏