Merhaba arkadaşlar. Bnde Kütahya park hayatdayim halime Şencan doktorum çok memnunum her gün her saat yardımcı olan gorusebildigim bı doktor Allah razı olsun çok iyi biri. Nasipse inşallah doğuma kadar bırakmam.
İlk kızımda Anadolu denedim memnun kalmadım malesef devlet de doğum yaptım. Şimdi korona ve hijyen den dolayı özel iyi geldi. Park hayat da hangi doktor olursa tavsiyemdir.
Doğum Ücreti en son 3500 di değişmediyse eğer.