Hayırlı aksamlar kızlar bugün tam 18+0 hamileyim ve doktora gittim. Bebeğimin kız oldugunu söyledi daha öncesinde isim konusunda düşündüm ama kararsız kaldım. Şura liya yada zümra liya diye düşünüyorum ama ilk isimde kararsızım baska da olabilir. Liya kalacak sekilde ilk isim ne olabilir yardım ederseniz sevinirim 🤗