18 haftamdayım su içemiyordum doktorum dolapta biraz soğutmamı önerdi o şekilde midem bulanmıyor deneye bilirsiniz bu şekilde 3 litreyi rahat içe biliyorum bir de su hatirlaticisi indirin her 30 dakikada 1 bardak yada yarim bardak şeklinde içmek daha iyi oluyor