Aleynaa1 bende 32. Hafta kontrolünde çıktı. Şu an 36. Haftadayım ilerleme olmamış bebeği etkileyecek bir boyutta değil dedi doktorum. Normalde sanırım 36. Haftadan sonra hamilelerin çoğunda olan bir durummuş , daha önceki haftalarda çıkınca problem olabiliyor ama bende çok şükür bir sıkıntı yok her şey normal seyirinde