Tubiikkoo Merhaba güzel anneler ve anne adayları instada cici bebekler mekanı adlı sayfadan isimli nakışlı hastane çıkışı yaptıran oldu mu acaba 🤔 bayan peşin havale çalışıyor güvenebilir miyim
Hilal-95 Tubiikkoo ben ordan değil baska yerden yaptıdım normalde resmını attı bitti diye ama hala gelmedi kapıda ödeme seçtim ben 10 lira farkla verseydım parasını sınırlenirdim gelene kadar bence kapıda ödemeli biyere bakın isterseniz
Kucukmucize Tubiikkoo canım ben şeker tadında tasarımlar sayfasından yaptım ondada kapıda ödeme yok güvenilir ama dediğin sayfayı bilmiyorum 🤷♀️
Tubiikkoo ragna_ ödemeyi nasıl alıyor eşim ben ürün gelmeden yapım aşamasında foto atılmadan ödeme yapmam diyor instagram sayfası olunca güvenmiyor haklı da kendince
Ebru2734 Ben eltime yaptırmıştım gayet güzel yapıyor ve samimi bir kadın kızım içinde ismine karar verebilirsek yaptıracam 😊
Tubiikkoo Ebru2734 bende beğendim bayanın yapışını ilgisini konuşmasını bi güzellik yapmasını söyledim eşimin peşin ödemeyi kabul etmediğini ama maalesef kabul etmedi bayan haklı olarak tabi 🤷🏻♀️
Portakalgeliyor Tubiikkoo Zeynocanakıstan bende yaptırdım birkaç tane ve memnunum isterseniz ürünlerin resminide atabilirim öncelikle güvenmemekte haklısınız ama biraz araştırınca zaten güven duygusunu aşıyosunuz 🙏🏻
AnayimBenAna_ Tubiikkoo Bende Aysenatasarm dan yaptırdım bi hafta sonra elime ulaştı gayet kaliteli ve güvenilir bakabilirsiniz
Tugba4 ben bundan yaptırdım çok kaliteli ve hızlı bi şekilde yapıp gönderdiler ben aldığımda 175₺ di şimdi 190₺ olmuş https://www.lohusahamile.com/isme-ozel-10lu-hastane-cikisi-seti-lh1068