Nilufer22 Canm ben 6 ay göbekten yaptım daha iyi dagildigi için ama sonra mümkün değil yapamadım hem yer kalmadı hem çok gerildi bebek sürekli orada oynuyor çok canım aciyordu bacağı deneyim dedim koldan yapamam diye ondan sonra bacaktan yapmaya başladım hiç canım acımıyor çok raht keşke en baştan bacaktan yapsaydım ama şimdi yorumlarda dagilimiyla ilgili sknti oluyormuş herhalde onu okudum bence daha yapabilirsin göbekten