ZumrutHanim hafta ne zaman hastaneye gidip nstye baglanip eve gelsem o gun tumgun sol kasigimda batma ignelenme aci agri oluyor carsamba ayniydi bugun yine ayni bu normal mi ? kendi dr um izinde baska hekime gittim olur oyle filan dedi ama kasap bi doktor zaten bi bastieiyo ultrasonda karnima aklim sisiyo
seher1701 ZumrutHanim ben cevap veriyim 22+5 günlüğüm sol kasığımda ağrı ve bu ağrı bacağıma vuruyor. Ama doktora sorduğumda kasık ağrın normal rahim büyüyor dedi ama bide benim çift gebelik belki bununda ağrıda etkisi vardır diye düşünüyorum
Mom526 ZumrutHanim 24+2 bende de agri çok.. rahimde ve karında batma hissi adet olacak gibiydim..Bir anda akıntı geldi adet kanı çıkar gibi baktım beyaz akıntı geldi..Mantar ve enfeksiyon var..Fitil ve krem verdi onları kullanacagim
ZumrutHanim Mom526 batmalara mi normal dedi canim boyle adet sancisi gibi yada yumurtlarkenki ignelenme batma gibi
Mom526 ZumrutHanim evet canim muhtemelen enfeksiyon vardır ama enfeksiyon da normal dedi fitil ve kremi kullan tahlil yapalım dedi..2 tane fitil verdi 3 er gün arayla kullanacagim
seher1701 ZumrutHanim benimde rahimde batma oluyor rahim büyüdüğü için diyorlar bide senin haftan büyük zaten skntı yapma bence
ZumrutHanim Mom526 gynofem kullandim ben agizdan antibiyotuk alirken ama koyduğum an beni mahvediyordu yanma sizi igneleme batma sonra sancilarim cogaldi simdi de akintim artti sari kotu kokulu. yemin ederim ilactan önce daha iyiydim
Humeyrasmsk O ağrıların hepsi normal değil mesela bende rahim büyüyor artik deyip hep çektim ağrıyı ama idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklanıyomuş mesela şuan hic sıkıntı yaşamıyorum