TugcEsila Kızlar makatta aşırı yanma ve kaşınma hissi neden olur afedersiniz özellikle büyk dşkı sonrası? Dün biraz acı yedim ondan kaynakli olabilirmi bu kadar uzun süreli yanar mı ki basına gelen varmı ?
Linadila TugcEsila canım enfeksiyonda olabilir kaşıntı ve yanma enfeksiyondur doktoruna bi danış istersen ona göre olacak yazar.
Kaderyas TugcEsila ben de yanma ve kaşıntıyla gittim doktora sulu mantar dedi ve melhem ilaç yazdı ve 1 hafta sonra tekrar gittim hamileymişim oda hamilelikten bazı hormonların yükselmesi sonucu mantar oluşumu olmuş öyleydi yani yine de bir git doktora görün
Serii Bence acıdan bende yemiştim ilk haftalarda sürekli yerdim hatta kaşınma yanma olmuştu sonra doktorum kızdı acı yeme dedi o günden beri yemiyorum kaşınma falanda olmuyor
TugcEsila Linadila yarın kontrlm var dilerim gecer gcmezse sorayim bi. Ama sanki genelde acı yada bahartli yedigimde geliyor basıma bu🤷🏻♀️
Kaderyas TugcEsila maşallah🙏 ben de 23+5 haftalık hamileyim sen yarın doktoruna git sor bakalım ne diycek
TugcEsila Meli kaşıntı hep degıl dışkıdan sonra yanma dha cok oluyor dün ile bugün oldu kıl kurdu belli oluyor galiba dıskida diye biliyorum emin degilm ama
Cerenora Kabızlığın var mı? Varsa çatlatmış olabilirsin. Hemen müdahale edilirse ilerlemeden kurtulursun.
TugcEsila Cerenora aksine canım sabahları bsy yemesmde cıkıyorum dün aksamla bugn sabah cıktıktan sonra yanma oldu bende acba dün aci ile baharatı fazla kacırdigmdan kaynaklı olabilirmi diye düsünüyorm🤷🏻♀️
Cerenora TugcEsila Canım kabızlık gibi aşırı tuvalete çıkma da yapar. Doktora git bir merhem yazar geçer sıkıntın.
ElifKarata TugcEsila birde makattan kuyruk sokumuna kadar olan o ara kısmına bak aynadan kırmızı bir çizgi oluşmuşsa çatlamıs da olabılır zorlamaktan
TugcEsila ElifKarata var sanki hafif kızarmışlık baktm 🙈peki böyle kizarnca catlayinca basur dan krtlmusmu olmamis mi oluyorm ☺
ElifKarata TugcEsila basur genelde dışa çıkan bir et parçası canm kiminin de içte olur makatında et parçası varsa maalesef basur dısarı çıkmış oluyor o kızarıklıkta geçer zamanla ama biraz yanar su değince felan
YeimYaarGkmen Merhaba kızlar. 4+5 günlük hamileyim sürekli acıkıyorum normal mi sizce bu. Bebek 3 aya kadar benden beslenmeyecek diye biliyorum ama ben sürekli acıkıyorum